Fri frakt over 1000,-
Gratis retur
Interiør & Barneklær på nett
Til kassen
Totalt: 0,-

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
Til kassen
Total: 0,-

Frakt og retur

PRISER OG BETALING:

Alle priser i nettbutikken er oppgitt i NOK.

Hos oss kan du betale med både vipps, faktura og kort via Klarna Checkout. Raskt, trygt og enkelt.

Betingelser for betalingsutsettelse av faktura finner du i kassen.

 

FRAKT:

Vi har fast frakt på 69kr levert i postkasse(gjelder små pakker), 89,- til hentested, 129kr levert hjem og fri frakt på ordrer over 1000,-

Velges levering til postkasse og pakken er for stor eller den inneholder knuslige ting, vil sendemetode endres til 89kr til hentested uten varsel.

Vi sender varen(e) så raskt som mulig, og senest innen 3 virkedager fra bestilling.

Du har også mulighet for å velge en annen leveringsadresse enn din private adresse.

Sjekk alltid varen(e) når du mottar dem. Dersom varen(e) er skadet under transport skal dette meldes inn til utleveringstedet samme dag som varen(e) mottas.

Pakker som mot formodning ikke hentes og dermed kommer i retur til oss, vil bli trukket for kostnadene dette medfører. Inntil 500,-

 

RETUR:

Du har alltid 14 dager full returrett når du handler hos oss. Det er lov å ombestemme seg. Kontakt oss på post@malimi.no for returseddel.

Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen(e). Ta alltid vare på orginalemballasjen til du har bestemt deg for å beholde produktet.

Hvis du vil angre kjøpet ditt står vi for fraktkostnaden. Kontakt oss på post@malimi.no for returseddel. Fyll ut vedlagt angrerettskjema og send pakken i originalemballasjen til:

MALIMI AS
Vestsideveien 279
3405 LIER

Sendes varer uten vår returetikket dekker vi ikke fraktkostnader.

Retursending, mottak og behandling av retur tar ca 2-3 uker.

 

REKLAMASJON:

Er varen(e) dine ødelagte? Vær vennlig å ta et bilde og send oss en mail, så hjelper vi deg.

Dette betyr at du enten kan få varen(e) reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjon.

Det skal reklameres innen rimelig tid etter at du har oppdaget mangelen ved varen(e).

Vi refunderer rimelige fraktomkostninger som du måtte ha i forbindelse med returneringen av varen(e), når reklamasjonen er berettiget.

Når du ønsker å reklamere på et produkt, kontakt oss alltid på mail før du sender varen(e).

Dersom det gjelder transportskade gjelder fristen i punkt 2. Skaden skal meldes inn samme dag som varen(e) mottas.

 

KUNDESERVICE:

Malimi AS

Postadresse: Vestsideveien 279, 3405 Lier

Mail: post@malimi.no
Tlf: 94434415

Produktet du valgte er lagt i handlekurven